English Amiga Board


Go Back   English Amiga Board > Search Forums

Showing results 1 to 11 of 11
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: quahappy
Forum: HOL contributions 02 June 2013, 18:31
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Noted. :) You're welcome. :D

Noted. :)


You're welcome. :D
Forum: HOL contributions 02 June 2013, 17:54
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Yep. It exists. I've been "there". Kinda hairy...

Yep. It exists. I've been "there". Kinda hairy place to be LOL. ;)

More contributions:

Screenshots for Pinball Mania and Little Puff in Dragonland

All in folder quahappy/Pinball Mania and...
Forum: HOL contributions 29 May 2013, 17:36
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Here's another: Vigilante...

Here's another: Vigilante (http://hol.abime.net/1570) (<< link to HoL). I can probably understand why there isn't any screenshots for this game as it's one of the worst beat-em-up's I've ever had the...
Forum: HOL contributions 29 May 2013, 17:07
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Thanks, TCD! :great Yes. Completely...

Thanks, TCD! :great

Yes. Completely unintended lol. I tried to grab a screenshot while doing a backflip... and failed miserably. :o :)
Forum: HOL contributions 29 May 2013, 16:27
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
They don't call me sneaky for nothing.... my kids...

They don't call me sneaky for nothing.... my kids are busy watching a film so I've managed to finish off another lot of screenshots (12) for this game: Winter Games (Epyx)...
Forum: HOL contributions 29 May 2013, 15:23
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
That was fast! Yup - got some more lined up... :D...

That was fast! Yup - got some more lined up... :D


Shhhhhh - they'll be wanting xbox points! :cheese :lol
Forum: HOL contributions 29 May 2013, 14:39
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
My kids are off school this week so only one...

My kids are off school this week so only one contribution from me today. And that is Baba Yaga (http://hol.abime.net/4). This entry has no screenshots. So here's ten lol.

All in folder...
Forum: HOL contributions 04 May 2013, 21:50
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Thanks TCD! I'm working on screenshots for other...

Thanks TCD! I'm working on screenshots for other games too (can't say when they'll be uploaded but will post here when I do). :D

Noticed this though for Solomons Keys...

When clicking on...
Forum: HOL contributions 01 May 2013, 00:47
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Cheers, TCD. Errrr.... what the heck you doing on...

Cheers, TCD. Errrr.... what the heck you doing on EAB? Go and enjoy your vacation!! :D
Forum: HOL contributions 01 May 2013, 00:07
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
After much sweat, tears and too much cursing (!),...

After much sweat, tears and too much cursing (!), I successfully got up to Level 7 for the game Solomon's Key (http://hol.abime.net/6009) and have submitted several screenshots so hope I haven't...
Forum: HOL contributions 23 October 2006, 16:12
Replies: 399
Views: 91,982
Posted By quahappy
Hi guys. Hope everyone doing ok? Just been...

Hi guys. Hope everyone doing ok?

Just been having a look through HOL and noticed you've put in the screenshots I contributed some time back..... *cough* don't see me name in lights though. :lol:
...
Showing results 1 to 11 of 11

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 16:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Page generated in 0.08525 seconds with 9 queries